Mēnešalga:
4328 līdz 5010 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Raiņa bulvāris 4, Rīga,LV-1050

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību.

Valsts kancelejā tiek veidots Krīzes vadības centrs, kas atradīsies Ministru prezidenta padotībā. Krīzes vadības centra darbības nodrošināšanai meklējam profesionālus, atbildīgus un uz rezultātu orientētus kolēģus. 

Ja esat gatavs jauniem izaicinājumiem valsts drošības stiprināšanas un krīzes vadības jomā, aicinām pievienoties Krīzes vadības centram!

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz vakanto Krīzes vadības centra vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku:

Galvenie amata pienākumi:

  • plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Krīzes vadības centra (departamenta) darbu;
  • izstrādāt nacionālās drošības un krīzes vadības politiku;
  • organizēt pārresorisko sadarbību ar valsts pārvaldes iestāžu ekspertiem par krīzes vadības sistēmas attīstības jautājumiem;
  • vadīt un koordinēt krīzes pārvaldības institūciju darbību civilo krīžu un katastrofu gadījumā.

Amata prasības un nepieciešamās zināšanas:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, jomā (vēlams tiesību vai politikas zinātnē);
  • vēlams maģistra grāds;
  • vismaz piecus gadus ilga darba pieredze krīzes vadības jomā;
  • vismaz trīs gadu darba pieredze vadītāja amatā;
  • pieredze darbā valsts vai pašvaldības iestādēs;
  • pieredze tiesību aktu un plānošanas dokumentu izstrādē un analīzē;
  • zināšanas nacionālās un starptautiskās krīzes vadības jautājumos;
  • prasme patstāvīgi noteikt prioritātes, plānot, organizēt un kontrolēt savu darbu;
  • teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • labas iemaņas darbā ar MS Office programmām;
  • angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei: https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr

Pretendentiem piedāvājam:

  • atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē;
  • profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu un iespēju sadarboties ar citu institūciju pārstāvjiem gan Latvijā, gan starptautiski;
  • profesionālās attīstības iespējas, piedaloties dažādos mācību projektos;
  • mēnešalgu sākot no 4328 līdz 5010 eiro pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no profesionālās pieredzes);
  • piemaksas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam;
  • sociālās garantijas (pabalsti, kompensācijas un veselības apdrošināšana).

!!! Svarīgi! Pretendentiem, kuri tiks aicināti uz konkursa atlases otro kārtu, būs jāprezentē savs redzējums par krīžu vadību Latvijā.

​Pieteikuma dokumentus: 

  • motivētu pieteikumu, norādot tajā iepriekšējo darbu sasniegumus un sludinājumā norādīto informāciju;
  • CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 

– līdz 2024. gada 8. decembrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā, Brīvības bulvārī 36, Rīga LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv tālrunis uzziņām: 67082844.

Atbilstoši Fizisko personas datu apstrādes likuma 25. panta pirmajai daļai Valsts kanceleja informē, ka:

  1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
  2. Jūsu personas datu apstrādes pārzinis šī atlases konkursa ietvaros ir Valsts kanceleja, kontaktinformācija: Brīvības bulvārī 36, Rīgā LV-1520.
  3. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi Valsts kancelejā, aicinām apmeklēt Valsts kancelejas tīmekļvietnes saiti https://www.mk.gov.lv/lv/privatuma-politika.​

Pretendentiem jāpiesakās līdz