Valsts kanceleja
Valsts kanceleja aicina uzslavēt labākos klientu apkalpošanas speciālistus iestādēs

Trešdien, 12. septembrī, Valsts kanceleja uzsāk laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā uzmanība tiks pievērsta valsts pārvaldes darbiniekiem, mudinot iedzīvotājus balsot par kompetentākajiem un atsaucīgākajiem klientu konsultantiem, tādējādi nosakot, kas šogad būs gada Klientu apkalpošanas Goda balvas saņēmēji.

 Laba servisa kustība kļuvusi par tradīciju, un šis ir jau ceturtais gads, kopš iedzīvotājiem iespējams ne tikai klātienē pateikties vai uzslavēt valsts pārvaldē strādājošu klientu apkalpošanas speciālistu, bet savu “paldies” nodot arī balsojuma veidā vietnē www.mazaksslogs.gov.lv un mobilajā lietotnē “Futbols”. Tajās iestādēs, kurās izvietotas balsošanas urnas, savu balsi iespējams nodot arī ar balsošanas biļetena starpniecību. Balsošanas laiks ir no šā gada 12. septembra līdz 11. novembrim. 

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem, un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

“Lepojamies ar šo kustību, jo īpaši - redzot, ka katru gadu arvien pieaug to iedzīvotāju skaits, kas balso par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Nav tiesa, ka “latvietim latvietis visgardākais kumoss” – mēs protam arī priecāties par otru un novērtēt viņa sniegumu, pasakot paldies, paslavējot. Tieši par to ir šī balva. Un prieks ir ne tikai balvu saņēmējiem, bet arī katram, kurš ir balsojis un savu “paldies” padarījis paliekošāku. Mums ir nepieciešamas šāda veida iniciatīvas, jo tās veicina sabiedrības saliedēšanos, savstarpējas pieklājības kultūru. Un tādējādi mēs kā sabiedrība tikai augam,” pauž Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Pērn “Klientu apkalpošanas Goda balvu” saņēma Valsts ieņēmumu dienesta Bauskas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Iveta Liepa, Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa un Valsts zemes dienesta Daugavpils klientu apkalpošanas centra konsultante Anna Urbanoviča. Savukārt atsaucīgākās iestādes titulu guva Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālā filiāle.

“Esam ļoti gandarīti, ka pērn NVA Rīgas reģionālā filiāle saņēma atsaucīgākās iestādes titulu. Laba servisa kustība ir ļoti nozīmīgs valsts pārvaldes iestāžu darba novērtējums, šī akcija ne vien izvērtē mūsu darbu un motivē darbiniekus strādāt aizvien kvalitatīvāk, bet arī veicina pakalpojumu sniedzēju un pakalpojumu saņēmēju aktīvu dialogu, kas ir ļoti svarīgi. Gribu uzsvērt – strādājot valsts pārvaldes iestādēs, mēs pārstāvam valsti, un mūsu darbs, mūsu profesionalitāte, mūsu attieksme pret klientiem veido cilvēkos viedokli par Latvijas valsts pārvaldes institūciju darbu un tā kvalitāti kopumā,” laba servisa kustību vērtē Nodarbinātības valsts aģentūras direktore Evita Simsone.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

 

Santa Jirgensone
Komunikācijas departamenta konsultante
Tālrunis: 67082922
E-pasts: santa.jirgensone@mk.gov.lv